Po odwiedzeniu nowej witryny większość odwiedzających przechodzi bezpośrednio do nawigacji w witrynie. Według raportu obejmującego sklepy internetowe Gdynia średni czas spędzony na stronie we wszystkich branżach wynosi zaledwie 54 sekundy. Następnie koncentracja uwagi spada.
Aby ułatwić odwiedzającym dotarcie tam, gdzie muszą się udać — na przykład podczas zakupów w sklepach internetowych Gdynia, szukania dodatkowych informacji, a nawet kontaktu z obsługą klienta — ważne jest, aby nawigacja była jak najbardziej przyjazna dla użytkownika.
Badania trackingowe pokazują, że ludzie spędzają 80% czasu oglądania w lewej części Twojej witryny, a tylko 20% po prawej stronie, więc aby zmaksymalizować uwagę odbiorców, zwracaj największą uwagę na lewą część Twojej witryny strona.
Kolejną wskazówką dotyczącą optymalizacji witryny eCommerce obejmującej sklepy internetowe Gdynia jest ustawienie pionowego menu. Ułatwia to zmianę nawigacji na projekt obejmujący sklepy internetowe Gdynia dostosowany do urządzeń mobilnych i może ułatwić nawigację po witrynie zarówno nowym, jak i powracającym użytkownikom.