Bez kategorii

Najważniejszą rzeczą do zrozumienia w naszym przykładzie jest to, że gdy ładunki, fracht morski z Chin został załadowany przez Ciebie, spedytora, do kontenera, ani razu towary nie były obsługiwane, dopóki nie dotarły do ​​miejsca przeznaczenia.

Był to kontener, który został przetransportowany drogą lądową, potem drogą morską i znowu drogą lądową. To jest istota frachtu morskiego z Chin – bez względu na sposób transportu, czy to drogą lądową, kolejową, czy statkiem oceanicznym – same towary, fracht morski z Chin jest obsługiwany tylko wtedy, gdy zostanie załadowany do kontenera przed wyjazdem i gdy zostaną wyjęte z kontenera o godz. ich ostateczne miejsce przeznaczenia. Ta pozornie prosta koncepcja była ogromnym przełomem w sposobie, w jaki świat dostarcza swoje towary.

Jeśli transport kontenerowy jest siłą napędową frachtu morskiego z Chin, to porty są jego sercem. Porty na świecie odgrywają kluczową rolę w utrzymywaniu sprawnego działania globalnych systemów frachtu morskiego. Setki milionów kontenerów morskich są ładowane i rozładowywane każdego roku ze statków kontenerowych na całym świecie. W każdym zakątku świata znajdują się porty, niektóre małe, a inne ogromne.

Widzieliśmy ogromną ilość ładunku, jaką może pomieścić jeden statek kontenerowy; żmudne zadanie załadunku i rozładunku tysięcy kontenerów wydaje się na pierwszy rzut oka trudnym i czasochłonnym zadaniem. Jednak kontenerowce przewożące fracht morski z Chin spędzają średnio zaledwie kilka dni zacumowanych w terminalu portowym, podczas gdy mnóstwo działań odbywa się dzień i noc, aby zapewnić dotrzymywanie rozkładów rejsów.

Masz samochód na sprzedaż?

Skontaktuj się z nami